utorak, 29. siječnja 2019.




Trudna sam, imam 25 godina, ali izgledam kao da mi je 15, dosta sam mladolika. Danas me to koštalo neviđene sramote. Vozim se u autobusu, stojim i ni od koga nisam tražila da mi ustupi mjesto,

a onda je neka baba iz čista mira počela da viče, da me vrijeđa i da govori kako maloljetnice ostaju trudne, da je to sramota i kada sam već sa 15-ak godina znala širit noge, znat ću i da stojim i to treba da mi bude kazna.

Svi su gledali u mene, sreća na idućoj stanici sam izašla. Pa neka mi neko kaže da mladalački izgled nema loših strana.

Izvor: www.ispovesti.com

0 komentari:

Objavi komentar

Unordered List

po

loading...

Sample Text

Blog Archive

Pretraži ovaj blog

Pokreće Blogger.

pop

advertisment

loading...

Popular Posts

Recent Posts

ref

ad2

loading...

Text Widget